söndag 3 juni 2012

Krig om rosa

Se kommentar nedan:

"...han kommer bli mobbad, stackarn"??
Alltså vem är det som bestämmer att han ska bli mobbad? Varför skulle han bli det? Isf för att den här personen som skriver detta själv är mamma och uppmuntrar sitt barn att mobba pojkar med rosa kläder?! Sånt här skrämmer mig... Det är en färg liksom, en fucking färg. Som jag brukar säga, det är inte undra på att det är krig ute i världen! Speciellt inte när en jäkla färg kan uppröra så förskräckligt :S
Rosa är Eltons favoritfärg... Eller vi säger såhär, rosa är Ellioths favoritfärg (och i sin tur hans bästa kompis på dagis favoritfärg), klart det då är lillebrors favoritfärg också :)

För att svara på ännu en kommentar jag fick häromdagen:
Jag andas på bilderna på mig i den lila träningstoppen, jag håller inte in magen! Jag ser ut så och det är jag jävligt stolt över för det är något jag kämpat som fasen för i över ett år. Träning 3-4 gånger i veckan ger resultat, som ni kanske ser!

Och en sak till, håll tummarna för att Eltons feber är borta, han har varit feberfri sedan igår eftermiddag nu :)

Nu åker jag och gör 9.30-18 på Kolmården...med långkalsonger under byxorna...och datumet var den 3:e juni ja :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar