torsdag 28 juni 2012

Slapparsle

Min dag då. Jisses alltså. Det kändes ju att man legat på en solstol och käkat chips i två veckor. Efter 30 min hade jag ont i benen och ryggen, efter 35 min var jag ashungrig och efter 40 min var jag törstig som en vilsen själ i öknen... Haha! Men jag har ju världens bästa kollegor så det blev ju lätt som en plätt att genomföra dagen ändå <3

Igår då. En heldag på stan ju och när vi sedan skulle kliva på bussen (som vi väntat på i 5 min) tränger sig tre andra kärringar med barnvagnar före mig så vi inte fick plats på bussen utan snällt fick vänta på nästa (som skulle gå 20 min senare). Precis innan vår buss ska komma kliver en svartklädd kille (ca 30 år) fram och loskar på flera rutor på en buss som redan står där, sedan skriker han att han är kriminell och går ut i gatan och hindrar bilar som tvingad köra bakom honom. Efter det kliver han upp på trottoaren igen, 5 cm från Eltons vagn och bara stirrar på honom... Jag blev så jäkla rädd att jag nästan började gråta. Som tur var kom hans buss så han försvann. Sedan när vi kliver av bussen hemma trillar ju Ellioth i plaskis då, med kläderna på... Dagen kunde slutat bättre :S

Imorgon är det jobb igen och sen ÄNTLIGEN zumba på kvällen!

Sedan vill jag bara tala om att jag har VÄRLDENS BÄSTA och mest omtänksamma föräldrar! Som vi älskar er <3

Varulven badade idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar