måndag 8 augusti 2016

Vardagen igen

Idag kickade vardagen igång igen. Egentligen börjar jag först imorgon men kidsen ville till fritids och Elvis behövde känna på förskolan igen så jag offrade mig på lite "jobb". Lämnade på fritids vid 9 men det var så struligt med nya avdelningar så var på förskolan med Elvis först 9.30. Där stannade jag en stund för att han skulle känna sig trygg och han sa inte ett knyst när jag gick vid 10-tiden. Åkte till jobbet och tittade till klassrummet och pratade med lite kollegor. Därefter åkte jag till Ikea och köpte lite ny "inredning" till klassrummet som skrivbordsunderlägg, pennställ och diverse lådor. Efter det besöket tog jag en lunch på stan med Emma och smakade för första gången den välkända ceasarsalladen på Mörners och jisses vilken fröjd för smaklökarna! Därefter åkte jag mot Malmslätt igen och hämtade upp mina kids strax före 14.30. Vi åkte hem och vek lite tvätt och myste innan pappsen kom hem. Då åkte jag mot gymmet där jag stötte på Amra vilket var år sedan. Vi hade lite att ta igen innan vi kunde börja träna. Dessutom sprang jag på en kollega och vi hade också massor att prata om :) Sedan tog jag mig iaf an löpbandet och gjorde för andra gången i mitt liv 5 km igen. Galet nöjd och stolt! Nu är det jag som anmäler mig till Actionrun så det verkligen blir av!

Som jag saknat denna fantastiska trio idag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar