tisdag 9 augusti 2016

Att överträffa sig själv!

Tuff dag. Hade en riktig utmaning i att lägga schema. Eleverna ska undervisas ett visst antal minuter (sedan är det vissa minuter beroende på ämne) och jag ska ju då undervisa vissa antal minuter. Det vara bara det att jag skulle undervisa 90 min mer än vad ungarna skulle undervisas av mig och att då få till halvklasslektioner och timmar, ghaaah, skjut mig! Åkte hem med världens huvudvärk...

Efter middagen somnade jag och när M väckte mig 45 min senare ville jag ju bara krypa ner för natten men istället klev jag upp och begav mig mot gymmet. Körde rygg och mage och höll på att dö av gårdagens träningsvärk. Älskar när man överträffar sig själv!

Nu sova för imorgon väntar jobb igen! Torsdag och fredag reser jag bort för konferens...

Klapp på axeln på mig själv för kvällens träningspass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar