onsdag 17 augusti 2016

Jag är så grym

Alltså den här dagen har varit top notch! Den började med att jag fick träffa mina fantastiska elever och vi firade att vi fick vara tillsammans igen med att skåla i champagne (alkoholfri cider). Till det smaskade vi på popcorn och pinnar och minglade lite till Marcus & Martinus ❤

Eftermiddagen bestod av massor jobb och trots att jag jobbade över alldeles för länge tycks jag aldrig bli klar, suck och pust!

Kvällen avslutades med ett mördarkonditionspass på gymmet! Jag är så sjukt stolt över mig själv (och Emma) som sprang i 60 minuter utan att stanna. 4 min jogg och 1 min löp vilket upprepades 12 gånger. 8,4 km avklarade vi dessutom! På det körde vi mage!

Jag tog ut mig helt då jag nu mår som en påse skit och inte klarar äta pga sjukt illamående! Blä!

Spännisfröken 🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar