tisdag 16 augusti 2016

stress

Idag är jag helt slutkörd. Jag var på jobbet vid 7 och åkte hem först vid 17, då kände jag mig ändå inte klar. Jag blir sällan stressad men idag kände jag mig helt sönderstressad. Sååå mycket som ska göras, sååå lite tid! När jag suttit och äntligen var helt klar med schemat, vilket tagit dagar, och jag lämnat in det på expeditionen. Nä, då kommer en samordnare och ändrar min lunchtid på fredagar. Jättekul, verkligen. Imorgon börjar jag om. MEN, innan dess får jag träffa mina fantastiska elever ❤

Ni anar inte vilken god mat jag blir bortskämd med från Hälsofreak! Dagens lunch var fasen den godaste lax jag ätit!! Kvällens skaldjurswrap var inte heller dumt! På det köttade jag dagens träningspass (bröst, biceps och axlar) tillsammans med världens bästa Emma ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar