fredag 5 augusti 2016

Nära döden

Jag njuter av sista dagarna av sommarlovet och har inte riktigt tid att blogga.

I onsdags hade vi en dag hemma. Vi njöt lite av solen på förmiddagen, städade huset och på eftermiddagen tog vi en tur till Berg och spelade äventyrsgolf. Jag vann, som varje år! :)

Igår hade vi en heldag på djurparken med bästa Elma, Denis och Alina ❤ Vi hann med både Wildfire, delfinshow, sälshow, linbana, god mat och en massa djur. Trevligast var ändå sällskapet!❤
Bilden från sista åkturen i Wildfire tar ändå priset! Vi har skrattat så vi gråtit då det verkligen ser ut som min sista stund är kommen... Jag har åkt Wildfire massor gånger nu men denna gång satt vi näst längst bak (har väl suttit mer mitt innan) och satan i gatan vad mycket snabbare det gick. Blev typ i chock och trodde det var något fel på tåget då det typ lättade i första backen, haha! Men jag överlevde :)

Nu har vi lämnat av Elvis hos mormor och morfar och är påväg på en överraskningsresa med stora grabbarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar