fredag 12 augusti 2016

Starby Vadstena

Phuuu, jag är verkligen helt slut. Vi har alltså haft två dagars konferens i Vadstena med jobbet. Mycket arbete, massor god mat och andra trevligheter. Dock blev det inte så mycket party som jag hoppats igår så jag kröp ner i sängen på mitt enkelrum strax efter midnatt.

Jag klev upp tidigt imorse för att hinna fräscha till mig innan jobb och fotografering. Precis innan jag skulle gå kom bästa Ann-Kristin och Maria och sjöng för mig. Under frukosten sjöng sedan hela skolan för mig och jag fick blommor ❤

Väl hemma igen hade grabbarna fixat blommor och paket ❤ Jag hann bara öppna dem innan jag rusade ner till stan för att möta Linda på Hälsofreak! Nu är jag invägd och klar och på måndag kör vi... Jag ska berätta mer, jag lovar!!

Gårdagens jag. Körde armar på gymmet kvällen innan och hade träningsvärk i mage och rumpa, haha. Sååå typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar