måndag 15 augusti 2016

Thai-kollega

Gårdagen var även den topp! Jag började med massor fix hemma som att tvätta, vika in tvätt, klippa naglar på barnen osv. Därefter begav jag mig till gymmet där jag klarade 6 km på löpbandet, sååå glad!
Efter det åkte jag hem och njöt ute i solen medan Elvis sov. Under senare eftermiddag kom Anna, min kollega från Thailand, över. Vi åt mat och fikade tillsammans, supermysigt! Om två veckor kommer dessutom massor andra kollegor till stan och vi ska luncha och hooka up! :)
Dagen avslutades i soffan med iPaden för att planera jobb!

Idag börjar min månad med Hälsofreakboxen och jag är sååååå taggad! Blev lite i chock när jag fick träningsupplägget, det är tur att jag är envis! Berättar mer ikväll för nu är jag påväg till stan för en hel dag med föreläsningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar