fredag 26 augusti 2016

Tack Hälsofreak!!

Ja, ni har nog redan listat ut varför blogginläggen inte är lika många längre. Just nu är det ju så galet mycket med jobbet och träningen. Till det ska man försöka få ihop familjelivet också. Det går inte asbra...

Igår var det jobb, hämta på förskola /skola och därefter fotbollsträning. M är ju tränare vilket gör att jag blir låst med Elvis dessa stunder. När träningen var slut åkte jag och hämtade Emma för träning och kackel ❤️

Hem för städning av hus, vid 22 liksom, men jag tokdäckade och så blev det med det...

Upp för att lämna Elvis på förskolan (M lämnar på fritids) och sedan vidare mot jobb. Har typ jobbat över två timmar per dag de senaste två veckorna så att komma iväg 15 min tidigare idag var ju ren och skär lycka. Hem och hämtade kids, myste lite ute i allt muller (de övar för flyguppvisning i helgen) och sedan åkte vi ner på stan till stadsfesten. Picknick, skitsnack och massor bus och lek ❤️ Helt i min smak!

Vi träffade även Eltons thaifröken Mimmi på stan vilket var ett kärt återseende ❤️ De är i stan då vi har Sanuk - träff imorgon. Massor kollegor från Thailand ska ses ❤️

Vägde in mig igår och vågen visade - 2,5 kg på 2 veckor. Ner i fettprocent och upp i muskelmassa. Tack Hälsofreak och framförallt Linda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar