söndag 28 augusti 2016

Rensning av "vänner" pågår!

Vaknade som ett spöke imorse. Elvis höll oss vakna halva natten då han har en stor hörntand som spricker igenom. Vi masade oss ändå upp då vi lovat barn och familjen Kinnander flygdag på Malmen. 9.30 stod vi klara ute på flygfältet och spanade! Massor loopar, formationer, Jas och det bästa av allt Black Hawk och det började regna. Vi hade velat se "låtsaskriget" men blöta och stelfrusna tog vi bussen hem vid lunch. Elvis somnade redan vid 11 på uppvisningen och fortsatte sova när vi kom hem vid 12.30. Grabbarna fick sina plattor och jag och M passade på att krypa ner under en filt på sängen en stund. Vi tokdäckade och vaknade av Elvis vid 14 men vi lyfte över honom till oss och ungen sov i en timme till. Haha, 4 timmar sov han middag. Därefter drog jag mig till gymmet för ett pass med min vapendragare Emma och påväg hem åkte jag förbi Maxi. Det blev en sen middag bestående av rostas och pommes och nu ligger jag i sängen med en sovandes liten gosse på bröstet ❤️ Nu blir det att vika lite tvätt och sedan tända ljus och krypa upp på soffan!

Jag har börjat att rensa bland "vänner" på Facebook och Instagram. Det är så satans skönt att bli av med personer som dränerar en på energi utan att bidra med något. Eller sådana "vänner" som inte ens hejar på en på stan... Bye, bye!

Gårdagens morsa ✌️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar