onsdag 10 augusti 2016

Ledsamt utan henne...

Den här dagen kunde kvittat faktiskt. Less på att behöva agera spion för att få veta vad som ska göras och fixas. Less på att vara ensam. Less på att inte bli tillfrågad. Inget kommer bli sig likt utan min Emma... 💔

Imorgon åker jag ju på konferens. Får se om jag kanske ändå åker hem över natten. Känner mig inte alls bekväm med att kanske dela rum med någon jag inte känner.
Har iaf packat och slagit in paket då Elton sover hos mormor inatt för att kunna gå på kalas imorgon. Har lagt fram högar med kläder åt Ellioth och Elvis. Packat väskor till förskola och fritids...
Såklart har jag varit på gymmet också. Tog en nap på 7 min innan jag drog och var sådär sjukt osugen men gav mig ändå iväg. Det var väl typ det enda positiva idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar