lördag 19 november 2016

Vad är lugn?

Ojsan hoppsan, bloggen kommer i kläm. Jag har varit trött och inte haft tid.

Igår vabbade jag med Elvis. Magsjukan härjar på förskolan och han är förkyld och då ju extra mottaglig så vi blev hemma. Eller på eftermiddagen åkte vi till Norrköping och "hämtade lite varor", i gott sällskap ❤️ Kvällen innebar gym och storhandling för mig!

Idag började dagen med jobb medan Elvis var hos mormor och morfar, tack ❤️ Efter jobbet gasade jag hem för att öppna åt hantverkaren som fogade det sista i köket. Därefter full gas mot Ljungsbro för att hämta Elvis. Han hade precis vaknat så jag slängde i honom "lunch" innan vi körde hem. Mötte upp grabbarna som var påväg på innebandyträning och då M fick ta med sig även Elvis städade jag hela huset medan de var iväg. Det tar normalt cirka 3 timmar men idag körde jag på i rasande tempo och var klar på 1 h och 45 minuter. Jag kunde då vrida ur tröjan. Bra träningspass när gymmet uteblev. Körde sedan Elton på kalas och njöt sedan av en fantastisk rostasfilé innan det var dags att hämta igen... Det "lugna" livet...

Min prins(essa) igår. Han vägrade först ta av sig den och jag trodde jag skulle bli tvungen att köpa den men tillslut så... ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar