söndag 27 november 2016

Snart operation igen

Den här helgen går till historien som en av de bästa på länge. Jag hatar ju just nu helg då det bara innebär skrik och bråk. Men, denna helg separerade vi stlrebröderna och hej vad bra det blev. Lite sorgligt men om det är vad som behövs just nu... Förhoppningsvis börjar de uppskatta varandra någon gång igen!

Jag har hunnit få till två bra gympass. Vi har pysslat och styrt och fått klart mycket av det som lämnades i renoveringskaoset. Bland annat fick vi upp våra lampor i sovrummet... Idag när M och Elton var iväg till Tornby sövde jag Elvis i vagnen ute och efter att ha vikt tvätt, satt på en ny maskin och dammsugit lade jag mig på soffan med ett avsnitt PH. Det var så mysigt, något jag aldrig gör annars! När Elvis vaknade körde han och jag till Norrköping och Hunkemöller och hämtade hem min nya fina jul-bh... Fasen bopparna alltså, på fredag är det dags för op igen och jag är galet nervös då jag ska vara vaken denna gång!

Livets kille och ny belysning ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar