lördag 12 november 2016

Lagom med sömn

En sådan där trött fredagskväll igår igen. Jag somnade med Elvis vid 20. Dessförinnan hade dagen gått i ett. Jag och klassen var på skolbio och såg Tsatsiki, farsan och olivkriget. Tsatsiki är ju alltid succé! Efter bion gick vi tillbaka, åt lunch och sedan hann vi bara ha en 40-munuters lektion och sedan var dagen slut. Jag lyckades dessutom bara jobba över 30 minuter, klapp på axeln! Sedan var det full rulle hem för att hämta kids och sedan vidare på innebandyträning. När vi kom hem hade M lagom kommit hem från mässan och lagade tacos till oss. Lite just dance för hela familjen innan jag och Elvis däckade på soffan!

Idag fick jag sovmorgon till 9.30, välbehövligt! 13.5 h sömn för mig, alldeles lagom, haha! Jag gick upp och åt frukost och for sedan till stan för att fräscha till naglarna. Därefter stress inom bolaget då det vankas vin ikväll! Full far hem för att ta Elvis då de andra grabbarna skulle iväg på innebandycup. Nu har han hunnit sova på mitt bröst en stund och därefter har jag tagit hand om tvätten och ätit en sen lunch!
Härliga lördag! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar