lördag 26 november 2016

Konsekvent

Bra dag på jobb. Tjuvstartade vårt adventsfirande med tända ljus, Sunes jul och en sådan där kapitelbok med 24 kapitel- ett för varje decemberdag fram till julafton ❤️

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade alla kids på förskola och skola. Åkte vidare hem och bytte med M och medan de åkte på innebandyträning städade jag hela huset. Det är så skönt att ha det gjort innan helgen. Nu är det bara stakar och stjärnor kvar vilket får tas i helgen!

När jag hämtade Ellioth på skolan idag hade han bitit tre stora hål i sin nya tröja. Jag åkte då hem och gjorde inbrott i ungens kassaskåp och tog med tjutande unge plus hans sparpengar till affären för att köpa ny tröja. Väl där hittade han så mycket fint att han bad att få använda mer av sina egna pengar för att köpa mer plagg. Kul när han själv visar intresse! Han blir kanske som sin mor... Shopoholic!

Nu har jag sovit bort ännu en kväll. Somnade när jag sövde Elvis och har bara varit uppe och duschat och nu lagt mig igen...

Mor söver lillfis och modelejonet Ellioth i nya outfits ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar