tisdag 1 november 2016

Hejdå Amerikat

Idag njöt vi först av lite sovmorgon och soffhäng innan vi begav oss ut på stan. Först en liten promenad för att se stadshuset och Broadway innan vi promenerade in i city. Knappt några butiker alls men några godbitar från Forever 21 och Victorias secret fick följa med hem. Vid tog en supergod lunch på Chili innan vi promenerade hem igen för att byta om, hämta mina väskor och promenera vidare mot stationen. Därifrån tog vi tåget ut till flygplatsen där Mattias vinkade av mig och där jag nu sitter och väntar på min flight till München. Den är lite sen men strax ska vi få boarda. Det är ett nattflyg så jag hoppas kunna sova endel. Jag valde fönsterplats för att kunna luta mig lite skönt mot väggen.

Jag är så glad och tacksam för den här resan. Jag kommer garanterat att komma tillbaka till detta häftiga land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar