tisdag 15 november 2016

Fuck magsjuka

Magsjukan härjar på förskolan, M hade kunder på besök och min älskade pappa opererades för cancer igen så Elvis fick följa med mig på jobbet. Första lektionen var de iväg på slöjd så dagen började först innan 10. När jag läste för klassen satt han snällt i mitt knä och därefter höll Karro i lektionen och då lekte Elvis lite och satt i vagnen med en kulram och såg Pippi. Efter lunch somnade Elvis under tiden eleverna gick in och sov sedan i tre timmar. Duktiga unge ❤️ Imorgon får M stanna hemma från Borås och jag jobba lite i lugn och ro... Men hellre stress och utebliven lön än en helvetes magsjuka alltså!

Kvällen innebar en sväng på gymmet igen. Idag körde jag bara en halvtimme på crosstrainern då jag blev mycket snorigare igen efter gårdagens pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar