måndag 28 november 2016

Lajvet

Morgonen var inget bra alls. Jag vaknade trött och blev dessutom sen, som varje måndag. Det vände dock snart då Elvis vid lämning vinkade till mig för första gången! Han har alltid vinkat av alla andra barns föräldrar men dissat mig, men idag var det äntligen min tur ❤️
Kom därefter till jobbet och möttes av fantastiska kollegor och min assköna student, älskar mitt jobb!
Dock förstördes ju planeringen direkt då en pedagog saknades och jag fick tänka om, som vanligt... Några lektioner på det och sedan två möten och även denna dag gick. Hämtade hem Elvis och mötte upp resten av familjen hemma. Därefter for jag till gymmet där jag köttade ben och rumpa i en timme innan jag ställde mig på crosstrainern i en halvtimme! Nu är det dags att snäppa upp både kost och träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar