söndag 6 november 2016

Som en fredag i Thailand, men 40 grader kallare...

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Kände mig inte tillfreds med någonting alls, inre mig själv och inte vår familjesituation. Att ha en dag inne med städning och syskonslagsmål var väl inte bästa kombon för att ändra min känsla heller... Dock åkte jag iväg till min bästa tjej på kvällen och bara var Sofia, vilket gjorde susen! Vi var lika genomförkylda bägge två, kramade som kråkor, tog ett par glas bubbel och åt äcklig (!) mat. Mådde mycket bättre när jag for hem strax efter midnatt.

Idag började dagen med sovmorgon innan vi for iväg till Toys R Us för lite komplettering till vår lilla mellis som blir sju år imorgon. Därefter åkte vi norrut mot Kolmården med ett stopp på McDonalds för lunch. Fem timmar ute, i storm och två minusgrader lämnade sina spår. Vi allihopa sitter uppkrupna i soffan, frusna med illröda kinder. Det var ändå supermysigt att fira Halloween i parken. Höjdpunkten var den avslutande eldshowen. När vi bodde i Thailand i vintras var vi ju på eldshow varje fredag, på stranden hos Pas. Det var lite annorlunda idag dock, typ 40 grader kallare och inte lika skön sand mellan tårna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar