torsdag 6 september 2012

Välkommen hem mamma!

Uff vilken lång dag, men rolig har den varit! Föreläsning 8-10 där jag satt och suckade åt mina tröga pluggkompisar:) Kan bero på att jag läst natur på gymnasiet och de sam, det är liksom inget nytt för mig, även om det är ca 11 år sedan jag läste kemi. Därefter satt vi och gjorde grupparbete med världens skönaste grupp. När vi skulle gå hoppar en tjej fram och ursäktar sig och vill tala om att vi visst pratar lite högt och att hon minsann har lesbiska kompisar. Då hade vi pratat om en tjej vi inte såg om hon var man eller kvinna och sagt att man ofta kan se på en lesbisk tjej om hon är det. Mind your own business liksom, sååå pinsam! Sedan var det föreläsning igen 15-17 och då var alla så himla trötta och ville hem. Tåget hem, jisses vad vi fnittrade :)
Väl hemma var det en liten herre som saknat mig och väntade på mig i brevinkastet<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar