måndag 10 september 2012

Skogsmulle

När jag tänker på mig själv är jag så långt ifrån en skogsmulle jag kan komma men när jag spatserar där ute i skogen så stortrivs jag! Det är getingarna och rävarna som ger mig lite smått panik bara! Och efter dagen får jag även lite ångest när jag tänker på en moss. Läskig jäkla vegetation det där alltså. En tjej i vår grupp gick ner sig till knäna idag och kom nästan inte upp. Vår lärare kontrade med att om hon skulle gått ner sig så pass att hon drunknade och dog skulle hon iaf bevarats där i mossen, pga syrorna! Scary!... Och okej, jag fick panik när det började åska också :)

Hämtade hem kidsen tidigt från dagis och stannade till i lekparken, det var ju sååå grymt väder! När pappsen kom hem skjutsade de mig till träningen, bodypump stod på schemat! Nu ska jag äta lite och sedan slänga mig på soffan. Imorgon går bussen 06.51 igen...

Lite av dagens klassrum:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar