torsdag 27 september 2012

Surpuppan och branden

Sur idag. Det där jäkla VFU-teamet får mig att gå bananas. De ska hitta en ny plats åt mig, de vet inte hur lång tid det kommer ta och de svarar inte på mina frågor. Jag behöver veta om jag ska planera min utvecklingsplan hos denna handledare och om jag ska planera en laboration för 28 nioåringar eller för några få femåringar. Jag HATAR att ligga efter i planeringen och jag hatar det ännu mer när jag inte kan göra någonting åt det själv!

Något positivt var ju att det brann på skolan idag. En elektriker fixade kortslutning, det small och började brinna. Han släckte det mesta själv men brandkåren kom och hjälpte till! Och jisses alltså...män i uniform...MUMS! Jag fick fjärilar i hela magen och fantiserade om hur en sådan där stilig "uniform" kom och räddade mig och hånglade upp mig! (Självklart var det Mange i den där uniformen...Hrmm...;-))!
Tilläggas bör att ingen kom till skada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar