onsdag 5 september 2012

Allt på en gång

En sådan där dag jag fullkomligt ÄLSKAR igen. Och vid det här laget borde ni då förstå att det varit en EFFEKTIV dag. Lämnat och hämtat på dagis, fått en massa litteratur läst och sedan städat hela lägenheten på det. Nu ska kidsen duschas och sövas och sedan ska jag åka till affären och kompletteringshandla (färskvaror), OM karln nu behagar komma hem någon gång. Bilen är paj, troligtvis är det batteriet, och eftersom han är beroende av den är min pappa och M iväg och försöker lösa problemet. Detta kom lagom till diskmaskinen pajade och så låter kylen väldigt skumt (har gjort i över ett år) så nu inväntar vi smällen. Allt på en gång- såklart! Vi börjar med att beställa en ny diskmaskin ikväll... (Tur att det trillar in lite Kolmården-cash två månader till! Även om jag måste spara största delen till nästa sommar...)!

New in: Fuskskinnjacka, H&M, 399:- (Men jag gav bara 120 kr då jag hade presentkort på resten- som jag tjänat in när jag handlat där några gånger på sistone)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar