lördag 29 september 2012

I <3 Kolmården

Höst på Kolmården är väl sådär. Speciellt när det regnar hela dagen och går in 1400 gäster (=inget). Speciellt när det är uppehåll, jag ger mig ut på säsongens sista Segway-tur och det 10 min senare blir skyfall. Och speciellt när man är på Segway-tur i skyfall och en kollega börjar fundera kring hur vattentät Segwayen är och hur det skulle bli om det blev kortis (=jag skulle antagligen flyga över styret som en liten vante!). Egentligen spelar det ju ingen större roll om det regnar en hel dag för jag har ju världens bästa kollegor som livar upp vilken dag somhelst<3

Nu ligger jag på soffan med varm smörgåstårta i magen och snart åker godisskålen fram. De där två kilona vågen visade minus denna vecka måste ju firas (= imorgon har jag gått upp 1 kg) ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar