lördag 8 september 2012

Lite för mycket

Jag älskar ju mitt jobb MEN när jag ska jobba varje helg nu framöver, hela september (utom en lördag), och pluggar alla vardagar så kändes det lite tungt imorse. Extra tungt när det känns som bihålorna ska sprängas och kroppen bara vill vila. Ännu mer tungt när jag pussade grabbarna hejdå och Ellioth sedan står på balkongen och gråter krokodiltårar för att vi glömde kram och för att han faktiskt vill jobba med mig <3 Nyss ringde Kolmården till Ellioth och frågade om han kunde hjälpa till och jobba imorgon, då de var lite kort om folk;-), gissa om jag hade en överlycklig grabb i andra änden :) Så imorgon följer han med, och han ska ha piratkläderna på <3
Nu är lunchen slut, time for work again!

Min fina kollega Luckan! Syns det att vi jobbar mest på sommaren, haha:)??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar