fredag 14 september 2012

Båtbygge

En fantastisk eftermiddag på universitetet är till sin ända. Vi byggde båtar (ubåt, segelbåt och fraktbåt) och vår grupps båtar vann i alla kategorier :) Karin hade sin livs roligaste lektion och skulle nog kunnat stanna och byggt båtar hela helgen! Hon njöt verkligen när hon fick applådera i slutet av lektionen, haha ;-) Det var verkligen jättekul och lätt bästa lektionen på min gymnasie- och universitetstid hittills!

Nu har vi nyss intagit middagen (fläskfilé och potatisgratäng) och jag blev så mätt att jag nu ligger på sängen helt orörlig. I-landsproblem, verkligen!

Btw, 112-på liv och död (R) är mitt nya favoritprogram! Det går lagom tidigt (18-19) så jag hinner se hela programmet innan jag somnar :D

Karins grymma segelbåt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar