torsdag 20 september 2012

Periodisk fasta

Bra dag, om man bortser från de där 45 minuterna på Campusbussen. Labb, Mc Donalds-lunch, grupparbete och VFU-introduktion (praktik-info) på universitetet. Tåget hem, 140 kronor fattigare, hallelujah! Lite plugg, lite Zumba och en god middag på det och jag är sjukt nöjd med dagen.
Jag har tränat fyra dagar den här veckan och gått på diet en, haha. Klapp på axeln! Testade det här med periodisk fasta (man får bara äta mellan 12-20) och kombinerade det med shakes...jag gick inte ner ett gram. Så idag fastade jag men körde som sagt på Mc Donalds till lunch, glass till efteråt, några kolor till mellis och så nu en stor portion biffar & ris. Funderar på lite chips till efterrätt nu?!:)

Tenta imorgon, nu godnatt!

Todays student:
Jag älskar min nya, tjocka, varma munkis MEN fryser ändå ihjäl hela dagarna :( Om jag tar fram vinterjackan nu, vad ska jag då ha i vinter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar