torsdag 13 september 2012

Tröttis

Idag har jag skolkat! Eller nej, skolkat är fel ord då nästan inget på universitetet är obligatoriskt. Men jag sket i sista föreläsningen och åkte hem och hämtade mina prinsar istället. Ellioth åkte nämligen till mormor och morfar idag då han ska följa med dem till Västervik över helgen. Just därför kände jag att jag ville hinna hem och pussa på honom innan han blev hämtad. Hade jag stannat på föreläsningen hade jag missat honom. Så jag förlät mig själv direkt :)

Elton-skrutten somnade, sittandes på golvet, 10 minuter efter Ellioth åkt. Då var klockan 17.20 och det gick verkligen inte att väcka honom så han fick sova för natten :) Jag var nyss inne och gav honom välling, han äter det i sömnen, och han sover fortfarande som en stock :)

Nu är det "fredagsmys" på soffan framför Lyxfällan! Jag jobbar ju alla helger nu så vi äter gott idag istället!
Godkväll!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar