onsdag 19 september 2012

Bonde söker Elin!

Hämtade ju hem en febrig kille från dagis men så fort han kom innanför dörrarna hemma var han som utbytt. Hur pigg somhelst och retades med sin bror (då är allt som vanligt!)! Vi smet snart iväg till Stadium, för att lämna lyan i toppskick till mäklaren, och då grabbarna behöver vinterkängor och de nu hade 20% i hela butiken (för medlemmar). Kängor inhandlades och så svängde vi även förbi Toys 'R' Us då grabbarna ska på kalas på lördag!
Väl hemma igen svirade jag om till träningskläder för att fara iväg på ett Bodycombat-pass. Jag körde totalt slut på mig själv och det var så jäkla roligt! Det har varit lite tungt med träningen ett tag men nu har jag kommit igång igen, känner suget och tycker att det är såååå himla kul!!

Nu har vi precis sett slutet på Bonde söker fru där min vän, och Ellioths fina gudmor, är med och lattjar! Hon är sååå jäkla härlig!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar