fredag 21 september 2012

Mysplugg

Vilken ruggig kväll, brr! Det är ändå väldigt mysigt när man hör regnet smattra på rutan och man kan krypa ner och värma sig under en filt!

Vi var iväg till Signalen tidigare, hela familjen, och där tröt mitt humör redan på parkeringen då det inte fanns en enda ruta ledig. Men shopping gör mig ju glad så jag smet in på Lindex en snabbis. Elton var med och fick välja tre par kalsonger... Herrn är ju sååå jäkla envis (en egenskap han ärvt av sin mor!) och är inte alls sugen på att sluta med blöja men med egenvalda kalsipper ska det nog gå lite lättare :)
Efter matshopping skyndade vi hem för att tillaga tacopaj. Under tiden den gräddades satte jag mig framför datorn och avslutade en rapport som jag påbörjat under eftermiddagen (efter tentan- och jotack, den gick nog bra!)! Till det dracks det ett glas vin, damen är ju ledig imorgon!:)

Nu sitter hela familjen och har fredagsmys framför Fångarna på fortet. Ellioth har precis krupit upp i min famn för att mysa <3

Mysplugg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar