tisdag 3 augusti 2010

Uff. När jag kommer till skolan vill jag först ha bild (följa
siffror från 1-20 och vips blir det en bild!) och gympa (spela
spökboll!). Sen ska man ha en sån där lång rast där fröken
tvingar en att vara ute. Efter lite högläsning är det frukstund och
hela dagen slutar med "Slut för idag, tack för idag". Och inga prov
utan bara såna där jobbiga läxor som typ läsa 5 sidor i en bok med
fyra rader på varje sida. Kanske inte borde börja på universitet
då, eller?

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara det fint men skulle du känna att det verkligen inte går så kan man faktiskt hoppa av :) Det är väl naturligt att känna som du gör, det gjorde jag också innan jag pluggade. Ta ett djupt andetag och tänk positivt! Du klarar det här!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kom igen Sofia!!! Man är skraj i början för det är ju något helt nytt, men jag tror du kommer stortrivas :D kanske inte med allt plugg alla gånger, men ändå =))) Jag ångrar inte en sekund att jag pluggade, ska till och med plugga mera har jag tänkt... ev. till våren :D Så heja dig!!!

    SvaraRadera