måndag 23 augusti 2010

Förföljd?

Fick bärhjälp sista biten hem!

Ja ni, vad ska man säga? Speciella människor verkar det finnas gott om... Och nollegruppen är inte ens klass (tacka gudarna för det, även om det fanns ett fåtal vettiga) så varför ska jag leka lekar med dom för att lära känna dom? Nej ni, några fler nollelekar blir det inte för min del. Nu väntar jag med spänning på att få träffa min klass!

Det läskigaste var på bussen hem. Jag hjälpte en student från Pakistan att skicka en sms-biljett och senare visade jag honom till bussen till IKEA. När jag hämtat Ellioth på dagis och stannade i vår lekpark påvägen hem vem kommer inte då? Jo, pakistaniern! Han pratade och busade med Ellioth... Hade han förföljt mig eller :s?

Nu ska vi storhandla,
Laters!

1 kommentar:

  1. Va? Varför har du en nollegrupp som inte tillhör din klass? Verkar ju helt knäppt!
    Hoppas allt annat känns bra!

    SvaraRadera