torsdag 12 augusti 2010

26 år idag!

Detta fick jag av mina fina prinsar idag<3

Vilken dag, den har verkligen gått i ett och jag är helt slut! Efter min städ- och tvättförmiddag blev det ju en eftermiddag på stan... Hade ett ärende på banken, ett hos 3 och så på Systembolaget. Nästa mission var att hitta en bh... Jag fattar inte att det ska vara så svårt. Bara för att man har stora bröst betyder väl inte det att man vill ha en jäkla sopsäck till bh? Det finns skitsnygga bh:ar upp till strl. 80 B, sen är det stopp. Okej, man kan hitta något guldkorn om man har tur, men 350 kr för en bh är jag alldeles för snål för. Men efter att jag surat ihop både en och tre gånger så hängde den där... Spets, rosa och jätteläcker, för ynka 49 kr (på rea, normalt 199:-) Cashing :) Mission completed!
Fick med mig en spetsbody och en kavaj till lördag med mig hem också!

Efter handling på Maxi, till lördagens kalas, så kom jag hem till en liten prins (han var hos mormor och morfar för att slippa stan!) som sjöng för mig:
"Jag du leva, jag du leva... Pulla pulla pulla pulla" :D
Gissa om jag blev glad!

Nu ligger jag däckad i sängen, väldigt nöjd med min födelsedag! Har aldrig blivit så uppvaktad via samtal, sms och på Facebook som idag- Tack godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar