torsdag 5 augusti 2010

Rånad!

Ligger på sängen helt tom i skallen. En dag på stan, med båda
ungarna själv, tär på krafterna. Ellioth vägrade sova middag och
satte in supertrotset istället, skitkul, verkligen... Elton vill inte
sitta fast i vagnen utan vill helst gå. Ja, ni förstår...
Hade egentligen tänkt att spara pengarna och åka till Ullared på
söndag men bestämde idag att vi hoppar det. Visst är det billigt,
men jag tänkte kvalitet istället.

Och kvalitet hoppas jag att jag får nu. Det blev ett par Didriksson-
vindbyxor till Ellioth, för 500kr vilket jag tycker är rena rånet.
MEN förhoppningsvis håller dom hela hösten och våren OCH även så
att lillebror kan ärva sen. Den matchande jackan köpte jag ju i
våras på rea.
Köpte bara saker vi var i behov av, nästan :) En mysdress till dagis.
Nike på rea för 250:-, skulle kostat minst lika mycket på H&M...
Lillebror fick en dagisdress från Lindex för 39:-, haha. Ja, fick med
mig en massa annat också...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen med Ellioth... Har städat hela
lägenheten nu också så det förklarar också tomheten i huvudet!

Maybe laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar