torsdag 19 augusti 2010

Såld?

Nya dörrskylten!

Nu är jag precis färdigstädad här hemma och ska sätta fart med lite telefonsamtal och bokbeställningar! Alldeles barnfri är jag också då Ellioth är på dagis och min fina Josse har tagit Elton... Elton är ingen bra hjälpreda när man städar utan snarare än stjälpreda :)

Har haft en vagn ute på Blocket länge nu men för någon vecka sedan hörde en tjej av sig och ville ja den. Dock prutade hon och ville ha den skickad med bussgods så den skulle jag kört ner till stationen i eftermiddag. Nu ringde nyss en tjej som bor alldeles här borta och var i jättestort behov av vagnen, ville komma och titta direkt och bjöd priset jag satt så nu har jag lovat henne att komma och titta istället... Är jag jättedum då? Jag får liksom mer pengar för den och så slipper jag knöla med bussgods. Usch vad elak jag känner mig :S

Nej, nu ska jag beställa skolböcker :)
Laters!

3 kommentarer:

  1. Nej du är verkligen inte elak då, hon som ville ha den skickad förstår nog, och skulle inte helt osannolikt resonerat likadant :) Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att du inte ska känna dig dum! Jag skulle gjort lika dant :) kram

    SvaraRadera
  3. Helt rätt!
    Skulle gjort som du!
    Hon var ju i större behov av den eftersom hon bjöd det ni ville ha. Prutare vill ha menkan också låta bli... (turkietmatilda)

    SvaraRadera