onsdag 11 augusti 2010

2007.

2007-08-12

Det här ska föreställa mig och Eunos, på min födelsedag 2007. När jag ser bilden så minns jag precis hur jag mådde, PYTON! Det var precis att jag tog mig upp ur sängen för att kladda på mig lite mascara för se någorlunda ut. Illamåendet, gosh! Jag var väl i v. 7 av graviditeten med Ellioth! Galet...Om jag så ens anade hur mitt liv skulle komma att se ut 3 år sedan så hade det där illamåendet varit som en droppe i havet! Jag var lycklig där, men hur beskriver jag då vad jag känner idag? Jag har allt.

Året innan, alltså 2006, var jag och den där karlsloken Eunos (Jonas!) på mitt livs resa. Backpacking i Thailand i 2,5 månad! Även då var jag världens lyckligaste!

...En dag ska jag ta med min familj till Maldiverna, och i samma veva ska vi flytta in i vårt drömhus!...och jag ärlärare! Då har jag fullbordat alla mina drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar