tisdag 13 september 2016

Tvångstankar

Studiedag. Jag var ändå på jobbet som vanligt. Får nya elever på rullande band och då ska nya uppsättningar av allt fixas. Imorgon måste jag fixa en till bänk, och en stol. Det är sååå mycket att tänka på...
Studiedagen... Först ett möte som ballade ur. Sedan supermysig lunch på KinaThai med fina kollegor och sedan en föreläsning om oroliga barn. Jag kände igen mig själv i så fasligt mycket...

Åkte hem och hämtade kids. Myste lite med dem innan de försvann iväg på fotboll och jag åkte till stan för nya naglar. Därefter gym med världens bästa Emma! Fy fasen vad jag älskar den bruttan alltså ❤️

Dagens fröken upptäckte ett hål på klänningen (så halva röven hängde ut) precis när jag en kvart sen var påväg ut genom dörren... Det fick bli en annan klänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar