måndag 19 september 2016

Rätt yrke

Måndag igen. Man vet att man valt rätt yrke när söndagsångesten aldrig infinner sig och man alltid åker till jobbet med ett leende på läpparna!
Inga möten idag så jag tänkte åka hem tidigt idag då mitt övertidskonto redan är fyllt för hela året men så blev det inte. Planerade upp hela veckan och kopierade upp alla stenciler. Har ett läkarbesök på onsdag och utbildning på torsdag och det innebär att klassen måste ha vikarie och jag måste ha en planering som går att följa till punkt och pricka. Kontrollbehov som jag har tar jag onsdagens ma-genomgång imorgon istället för att vara säker på att de får den :)
Hämtade hem kidsen en halvtimme innan tidtabell iaf...

Ellioth vill inte fortsätta med fotboll och då tänker ju inte M fortsätta träna ungarna heller. Elton har ju fått träna med Ellioths årskull för att M är tränare så idag fick han träna med sina kompisar och det var uppskattat! Jag och Ellioth passade på att träna i nya utegymmet under tiden, ungen är skitstark!

Nu ikväll blev det gym med världens bästa Emma ❤️ Vi köttade ben och samtidigt catchade vi upp och skrattade så vi höll på att kissa på oss! Som jag saknar henne varje dag!

Den där mannen fick sig en kärleksförklaring idag... Han driver mig till vansinne tusen gånger om dagen men jag älskar honom alltid igen ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar