söndag 11 september 2016

Dop, party och söndagshäng!

Gårdagen var händelserik. Vi började dagen med dop i Skärkinds kyrka. Charlie fick sina namn och blev medlem i kyrkan. Vi firade med gudomligt god smörgåstårta och därefter tårta och hemgjord glass som min duktiga systerdotter gjort. Efter det kalaset följde Elton med mormor och morfar hem för övernattning och vi andra åkte förbi stan innan vi åkte hem. Jag tyckte jag behövde en ny outfit inför kvällen. Jag köpte en outfit men tog ändå på mig en gammal klänning jag redan hade sedan. För kvällen spenderades först hemma hos min Emma. Jag bjöds på galet god mat, paket (hon firade mig för jag fyllt!) och till det drack vi massor bubbel. Lite senare anslöt även Lotta och strax innan midnatt gick vi ner på krogen. Även att jag tog ett glas vin till där var jag alldeles för nykter och ville bara kräkas på alla sliskiga killar, fulla halvnakna tjejer och doften av fis och svett. Dansade dock rumpan av mig och var inte hemma förrän strax innan 4...

Idag har jag varit trött. Jag fick sovmorgon till 11 och få flyttade jag ut i solstolen en stund. När Elvis sedan skulle sova vägrade han somna i vagnen och fick istället somna på mitt bröst. Jag älskar det ❤️ Vi sov sedan tillsammans i flera timmar. Jag är fortfarande trött och tänker fortsätta dagen på soffan, med familjen... Snart bjuds det på grillat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar