onsdag 28 september 2016

Synliga resultat

Hård dag på jobb. Jag testas till max och fick hålla tillbaka tårarna på dagens möte. Är så tacksam över mina fina, omtänksamma kollegor som ringer efteråt för att kolla så att allt är okej ❤️
Fick massor gjort på eftermiddagen idag och fick lära mig skriva åtgärdsprogram, då mår jag ju bra. Ser ljust på framtiden även om det är sjukt tufft nu! Jag är tuff, jag klarar det mesta!

Idag har M vabbat då Elvis var dålig i magen på förskolan igår. Ingen mer dålig mage igår och han åt som vanligt men vi höll honom hemma för säkerhets skull. Det finns allvarligt sjuka barn på förskolan och deras liv måste vi ju värna om... Idag kom dock ännu en risig-i-magen-blöja men han är pigg och äter som vanligt. Vi safear en dag till och imorgon är det min tur att vabba...

Åkte förbi xxl för att lämna tillbaka ett skalset och kärade ner mig i en Haglöfs - lättviktsdunjacka. Har en sådan från H&M som jag haft i flera år och använt flitigt så jag köpte Haglöfen. När jag kom hem blev M avis så jag fick åka tillbaka för att införskaffa en även till honom. Då hittade jag en annan variant till mig som jag tyckte var snyggare. Likadan fanns till M men han var ju sugen på likadan som min första så jag fick köpa med en till hem till mig och två till honom så att vi kan testa och bestämma oss, haha. Vi måste självklart lämna tillbaka en var.

Hann med gymmet också. Armar och axlar och jag är så glad att resultatet av allt slit faktiskt börjar synas lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar