lördag 24 september 2016

Psykiskt utmattad

Det är som sagt för mycket på jobbet just nu och jag mår inte så bra. Jag älskar att undervisa och att vara med de fantastiska ungarna jag har. Detta upptar cirka 1/3 av mitt arbete. Man skulle ju önska att de andra 2/3 bestod av att planera lektioner men icke. Då är det möten, utbildningar, utbildningar och utbildningar... Jag är ganska stresstålig och påverkas sällan av stress men nu... Jag är gråtmild mest hela tiden, är sur och tvär mot min familj och den tid jag ät hemma sover jag. Jag är så satans trött, både psykiskt och fysiskt. Då har vi ändå en "lugn" period på jobbet nu... Fredagskvällen ser jag sååå fram emot varenda vecka. Att få ta ett glas vin och ha myskväll med familjen... Det blir aldrig så. Jag däckar när jag söver Elvis mellan 19-20. Samma visa varje fredag...

Nu ska jag sova middag för att det ska kunna bli något av lördagskvällen iaf! Jag har suttit i en brassestol på en fotbollsplan i Linghem hela förmiddagen, sammandrag. Stelfrusen.

Mina två fina idag ❤️ Den tredje har sovit hos mormor och morfar och är iväg på kalas hos sina sysslingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar