söndag 18 september 2016

Milen

I slutet av juli bestämde jag mig för att börja springa, jag fixade då 1.6 km innan jag föll ihop som en deg på marken. Jag satte då ett mål; att klara milen innan jul. Efter massor envishet, träning och slit satt den idag, två månader senare! Jag är sjukt stolt över mig själv!

Efter löpturen tog jag med mina stora killar på bio, Hitta Doris. Jag skrattade så jag nästa kissade på mig hela tiden. Sjukt bra!
Därefter åkte jag hem och bytte de stora killarna mot den lille. Först åkte vi till Åleryd och familjen Klitsie för att lämna ett regnställ de köpt av oss. Sedan vidare mot Sturefors och familjen Söderberg för leverans av en overall. Vi fick även komplettera en del på Maxi påvägen hem. Jag langade varor och Elvis blippade. En sådan där hektisk dag men ändå massor mys med kidsen ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar