fredag 9 september 2016

När andras lycka blir min lycka

Äntligen fredag och lite välbehövlig ledighet! Jag skrev i veckobrevet till mina elevers föräldrar att det känns som veckorna bara består av måndagar och fredagar. Veckorna bara swishar förbi och det sägs ju att tiden går fort när man har roligt. Så är det verkligen. Varje dag med mina fantastiska elever är en ren fröjd, älskar att vara deras lärare och att lära tillsammans med dem! ❤️

Idag firar vi här hemma! Vi firar att mina fyra veckor med diet och hård träning är över och att resultatet blev minus tre kilo på vågen, lägre fettprocent och högre muskelprocent. Jag är sjukt stolt över mig själv och såååå tacksam att Hälsofreak gav mig chansen att testa deras koncept Hälsofreakboxen! Det är något jag starkt rekommenderar! Sjukt god mat, grymt trevlig personal och Linda som ger personlig träning och peppar! TACK!
Jag kommer fortsätta att leva hälsosamt såklart men kommer dra ner en aning på träningen...

Det är sjukt hur andras lycka och välgång kan bringa sådan lycka hos en själv! Ikväll skålar vi och håller alla tummar... ❤️

Innan fredagsmys gäller fredagsfys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar