onsdag 7 september 2016

Helvetesdagen

Lektioner, planering, möten, så ser en dag på jobbet ut.
Sedan hemåt... Hämta Elvis på förskolan, Elton på ena delen av skolan och Ellioth i helt andra änden. Trots att det bara tar 8 min från jobbet tar en hämtning cirka 45 min. Hem och gunga, åka rutschkana och vika tvätt. Sedan gymmet. Onsdagar är helvetesdagen och jag har haft ångest sedan förra onsdagen. 60 min intervaller. Skjut mig. Idag blev det 9 km och jag stannade inte en enda gång. För att bara ha klarat 1,6 km när jag sprang första gången i slutet av juli känns det sjukt bra! Mitt mål är att klara jogga milen, utan att stanna, innan jul! Kämpa!! Efter intervallerna idag blev det även mage... Och där fick jag svälja spyan...

Dagens fröken körde CK-undies, hängbralleshorts och volanger 👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar