söndag 4 september 2016

Börjar få ett hem igen

Ellioth sov hos mormor inatt och imorse saknade Elton sin storebror. När jag var på gymmet ringde Elton och grät för han saknade mormor och bad mig köra honom dit. Det är inte lätt att vara 6 år och ha hela kroppen full av känslor ❤️
Jag fick till mitt sjätte pass för denna vecka med 30 min intervaller och 45 min biceps /triceps.

Väl hemma tog jag en snabb dusch och slängde sedan in grabbarna i bilen och körde Elton till Ljungsbro. Jag och Elvis fortsatte till Skärkind och familjen Bergström där jag äntligen fick pussa på Charlie igen ❤️ Pappan i huset var hemma och tömde Elvis rum plus garage på kartonger och flyttade dem till vinden. Vi börjar äntligen få ett hem igen!

Påväg hem stannade Elvis och jag och bytte hans vinteroverall på Polarn och Pyret. Vi tog även en sväng om Lager 157 och Maxi innan vi landade hemma strax innan 17. Nu har vi hunnit med tacomiddag varpå jag klippte alla grabbar och nu har jag sövt Elvis. Lite jobb inför lönesamtal i veckan och sedan intar jag soffan!

En mamma och fina killar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar