torsdag 1 september 2016

Fixa boobs

Ännu en sån där fantastisk dag. Direkt efter klassen slutat hämtade M upp mig och vi åkte till Garnisonen och Plastikakademins nya klinik. Superfräscht,  verkligen! Gunnar var lika käck som vanligt och i slutet av året blir det en liten korrigering, en sådan lättnad!

Hem för att hämta kids. Jag och Elvis lekte ute medan de andra grabbarna åkte och köpte Mc D. När de mumsade på det slet jag bort alla sängkläder, slängde i en tvätt och vek tvätt. Sedan kom mor och far och barnvaktade Elvis så jag kunde dra iväg på aw med bästa kollegorna (M och barnen hade fotbollsträning) ❤️ Efter halloumisallad på Cioccolata gick jag förbi fröken Hällöv påväg till bilen. Vi snackade skit och umgicks.

Nu sova...

Dagens aw-outfit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar