måndag 8 juni 2015

Sjukhusbesök

Den här dagen har gått i ett. Den började med ett ångestladdat besök på kvinnokliniken på sjukhuset. Mitt "problem" som upptäcktes under graviditeten skulle åtgärdas, trodde jag, (vid senaste besöket talades det om sprutor och grejer i fiffi) men läkaren ville ta tag i min gynrädsla först och främst. Så lugnande medel och sprutor i pullan blev istället till enbart ett samtal. Jag var skitglad,  bortsett från att jag kanske hade tänkt att få ut lite mer av 300 kr (som besöket kostade), men men, det blir i höst istället!
Efter sjukhusbesöket blev det en svängom City Gross och deras salladsbar. Till min stora lycka hade de varmrökt lax som jag sedan mumsade till lunch. Därefter hämtade jag Ellioth på skolan och vi for ut till Ljungsbro där Elton och Elvis var! Elvis hade sovit i två timmar när jag kom och vaknade då men somnade om på mitt bröst och sov i två timmar till, galet. Jag passade på att blunda i en timme jag också! Sedan for vi hemåt lagom till Mange kom hem och jag tog bilen till Maxi för storhandling. 1,5 h tog det och 2400 kronor fattigare blev jag... Stressade hem, slängde i mig lite mat och sedan hoppade jag i träningskläderna och drog till gymmet. 30 min cardio följt av rygg och mage. Nu är M ute och löper och jag har äntligen landat i soffan en liten stund men snart är det läggdags!

Tips! Detta shoppade jag på Kappahls rea häromdagen. T-shirten och ett par jeans till Elton och de minsta jeansen är till Elvis "spara-låda". Dessa Jogger-jeans alltså, jag är helt förälskad! De är inte bara galet mjuka utan sjukt snygga också! Spring och köp, de säljer ut dem för 140 kronor! Finns på flickavdelningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar