onsdag 17 juni 2015

Kaos-dag!

Allt började med en hemsk natt. Jag kunde inte somna och tittade på klockan sista gången vid 01.40. Vid 02.20 vaknade Elvis och skrek som en stucken gris. Han spände sig, tog i och pruttade så antagligen hade han ont i magen (utebliven bajs igår...). Efter någon timme med knorrande, snurrande och allmänt styr somnade han på min mage. Vid 05 gjorde magen ont igen och han skrek i någon halvtimme för att somna om men lika snabbt vakna för mat. Jag var helt slut då så M gav honom mat och jag somnade på två sekunder. Jag vaknade vid 8 igen med jordens hugg i magen (troligtvis har mens läckt ut i magen igen...) så M tog barnen till förskolan och fotbollsskolan. Dock ringde förskolan nästan direkt de stängt dörren och berättade att det gick magsjuka så han fick följa med hem igen. M jobbade hemifrån så jag kunde vila. Elvis var pigg och glad på förmiddagen men blev sedan troligtvis övertrött och skrek i nästan en timme men kunde inte komma till ro. Han somnade till slut i Manges famn och sov vidare i sin säng men vaknade redan efter fem minuter, dock jätteglad :) Han somnade sedan om på min mage, åt mat halvt i sömnen, och sov sedan så hårt att jag kunde lägga ner honom på vår säng. Dock skulle vi då gå och hämta Ellioth på fotbollsskolan (M och E var i affären) och han låg där i bara blöja och sov så gott men som tur var ställde grannarna upp igen <3

Därefter vaknade han pigg och glad och vi lekte en stund. Min mage dödar mig dock och jag höll på att svimma av smärtan. Nu ligger jag med en värmekudde nere på magen och på mitt bröst ligger Elvis och sover igen...

Vi har legat såhär i stort sett hela dagen. Han behöver sååå mycket närhet just nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar