torsdag 18 juni 2015

Alla nöjda

En sådan där toppendag när alla familjemedlemmar varit nöjda och glada! Vi startade dagen med att gå och lämna Ellioth på fotbollsskolan och ungen har strålat varje dag han fått gå dit. Nu ikväll berättade han att han redan längtade till fotbollsskolan nästa år :) Efter vi lämnat honom där fortsatte vi till Eltons förskola där det var midsommarfest. Det blev dans kring midsommarstången, glass och sedan delade Elton ut paket och personliga kort till fröknarna. Det blev några tårar och massor kramar, efter sommaren väntar skolan för min stora, lilla kille <3
Efter festen gick vi hem och gav Elvis mat och sedan tog vi bussen till stan. Så smidigt att bara köra på och av vagnen än att parkera i parkeringshus (som ofta både är fullt och svindyrt), packa i och ur bil och åka hiss (skräck!)! Vi strosade runt lite, drack svindyr smoothie och shoppade. Hittade fler joggerjeans från Kappahl till Elton. Nu har han två i den storlek han har nu (116) ett par i 122 och ett par i storlek 128, love them!
Vi åkte hem lagom till Elvis skulle äta igen och samtidigt kom M hem. Jag lämnade kidsen hemma och gick och hämtade min lyckliga kille på fotbollsskolan!  När vi kom hem hade M börjat städa och när jag senare vaknade efter en nap med Elvis var huset färdigstädat!  Världens bästa man <3
Som tack bjöd jag på pizza ;-)

Den här midsommaroutfiten kan jag ju drömma om... Spöregn och 10 grader imorgon, tagga :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar